czwartek, 9 lutego 2017

Podziemie #3

Zobaczyły....Lune która trzęsła się na widok Muffet.
Ewa zrobiła 'facepalm' a Chara się śmiała...
- haha...Luna...- powiedziała Chara
- T-to pająk!!! - rzekła przerażona Luna
- ...Muffet nie jest tak zła. - mówiła Ewa
- Ale i tak się jej boje!! - Luna uciekła ze strachem 

Biegła, biegła aż wleciała w Asriela który spokojnie sobię spacerował.

-Ej! ejj..Luna coś nie tak? - spytał zaskoczony
- Tam! t-tam był pająk! boję się pająków obrzydzają mnie.
-Hm...chodzi ci o Muffet? 
- T-tak.
- Ale nie bój się jej...:) 
Asriel się do niej zblirzył i tulił.
- *aaaaaaaaaaaaaaa!!! on mnie przytula O///-///O*
- Lepiej? (popatrzył na nią i było widać na jego twarzy lekkie rumieńce)
- T-tak...
- To dobrze...teraz muszę lecieć dozobaczenia potem Lunk...Luna! - powiedział po czym poszedł.
- D-dozo..baczenia.
...
Frisk i Sans byli w Grillby's.
Frisk cały czas wpatrywała się w Sansa...Wkońcu on to zauważył.
- Kiddo? coś się stało?
- Eh? co?! yyy nie...(szybko odwróciła się i rumieniła)
- Hmm...no dobrze.
...


Gabriel - mój oc który kocha się w Lunie XD
Gabriel robił sobię selfie...
Luna przeszła koło niego a ona zwróciła jego uwagę ...a to u niego nigdy się nie zdarzało.
- Hej mała..jak się nazywasz?
- Hm? yyy hej? jestem Luna.
- Ładne imię.Ja się nazywam Gabriel...masz szczęście, że trafiłaś na mnie...(puścił oczko)
- (zawróciła oczami) niby czemu mam 'szczęście'?
- Bo jestem wyjątkową osobą...
- Aha?
Gabriel zblirzał się do niej a ona nie wiedziała co robić...Asriel to zauważył i wkroczył do akcji.
-Hej! zostaw ją!! - krzyknął Azzy

Sorki, że takie krótkie, ale jestem leniem.
Enjoy! ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz